海外渡航届/Traveling Overseas Notification

日本国外への渡航を予定している学生は、渡航予定日の10日前までに以下のFormsにて学生係に報告してください。また、指導教員(研究室配属前の学生は、クラス担任)に、1.渡航目的、2.渡航先、3.渡航期間、4.緊急連絡先について、メール等で連絡し、返信をもらってください。Formsには、指導教員からの返信をアップロードする必要があります。

https://forms.office.com/r/Jc3CbEgKtR

帰国後は、学生係(E-mail: gkggakusei@jimu.kyushu-u.ac.jp)に連絡してください。

When traveling overseas, please inform the Student Affairs Section by 10 days before you plan to leave Japan via the following Forms about your overseas travel.
Also, please let your supervisor know about this travel by e-mail. (If your supervisor hasn’t been decided, please inform your “Class Support Teacher”.)
Make sure to include the points listed below.
1.Purpose of Travel, 2. Destinations, 3. Period of Travel (from to), 4. Emergency contact
You need to upload a reply from your supervisor.

https://forms.office.com/r/Jc3CbEgKtR

Upon your return, please be sure to contact the Student Affairs Section.
E-mail: gkggakusei@jimu.kyushu-u.ac.jp